مردم شکایات از خدمات درمانی را به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه اراک اطلاع دهند

همشهریان و مراجعین به مراکز درمانی، به محض مشاهده کوچکترین مشکل در بیمارستانها بلافاصله موارد را به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه اراک اطلاع دهند.

دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید از بیمارستان های آیت الله خوانساری، امیرکبیر و آیت الله طالقانی اراک مطالبی را به شرح زیر عنوان کرد:

از همشهریان و مراجعین به مراکز درمانی درخواست داریم به محض مشاهده کوچکترین مشکل در بیمارستانها بلافاصله موارد را از طریق شماره‌های تلفن 0863368440 و 09361559115 به ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه اطلاع دهند و همچنین سامانه 190 به منظور رسیدگی به شکایات حوزه بهداشت و درمان وزارت بهداشت تعلق دارد

حضور نیروی متخصص و نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی استان به خصوص در ایام نوروز شبانه روز در حال رصد می باشد و بررسی می باشد و به محض مشاهده کوچکترین کمبود و چالش تمام توان خود را در جهت رفع آن به کار خواهیم برد.

با توجه به اینکه بیمارستان امیرکبیر اراک سانتر اصلی درمان بیماری کودکان می باشد برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در راستای ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت با حداکثر توان و نیرو در میدان قرار دارد و ارائه خدمات هر لحظه رصد خواهد شد.

در طی بازدید به عمل آمده از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک شاهد ارائه خدمات حداکثری و با کیفیت به بیماران سرطانی بودیم و خوشبختانه تعطیلات و ایام نوروز ۱۴۰۱ هیچ گونه خللی در ارایه خدمت به این گروه هدف ایجاد نکرده است.

دریافت خدمات درمانی بیماران سرطانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و با برنامه ریزی هایی که انجام شده  است از لحاظ دارو، سرم و تجهیزات هیچ گونه چالش و مشکل خاصی وجود ندارد.

بیمارستان آیت الله طالقانی اراک مرکز و سانتر ارایه خدمات درمانی به زنان و مادران باردار استان مرکزی می باشد که همین امر باعث اهمیت بسیار زیاد آن می باشد و در این راستا سلامت مادران و کودکان از جمله موضوعات و نکات مورد اهمیت دانشگاه بوده و خوشبختانه این مرکز درمانی با نهایت توان و نیرو در حال خدمت رسانی می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.