بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان در عملیات مشترک از بازار شهر گراب نظارت و بازرسی کردند.

معاون بازرسی ونظارت صنعت، معدن، تجارت استان، قضات تعزیرات حکومتی، تیم بازرسی ونظارت دامپزشکی و شبکه بهداشت ودرمان، در یک عملیات مشترک از بازار شهر گراب لوداب بازرسی و نظارت کردند.

باقری معاون بازرسی ونظارت صنعت، معدن، تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز وهمچنین طرح ارتقای امنیت اقتصادی برنامه ریزی کردیم که در همه شهرستان ها، بخش‌ها و مناطق استان با هماهنگی‌هایی که انجام گرفته با حضور گروه های بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیرو‌های اصناف حکومتی، بازرسان اتاق اصناف، بازرسان بسیج اصناف، نیرو‌هایی دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، بازرسان جهاد کشاورزی بازارها را رصد کنیم و با هرگونه تخلف احتمالی که حقوق مصرف کننده را ضایع کند برخورد خواهیم کرد.

او می گوید: امروز با همکاری بازرسان سازمان صمت، قضات تعزیرات حکومتی، تیم بازرسی ونظارت دامپزشکی و شبکه بهداشت ودرمان، با همکاری وهماهنگی دادستان همه صنوف شهر گراب را رصد کردیم و برای واحد‌های متخلفی که حقوق مصرف کننده وقوانین نظام صنفی و مسایل و دستورالعمل های بهداشتی و دامپزشکی را رعایت نکرده بودند تشکیل پرونده دادیم و به وسیله قاضی تعزیرات که در محل حضور داشت جریمه و برای آنها حکم صادر شد. 

باقری گفت: در این بازدید برای هفت واحد صنفی که تخلفات عمده و صنفی داشتند پرونده تخلف تشکیل و حکم در محل صادر شد. 

او می گوید: این نوید را به مردم استان و همه ی شهرستان‌ها ومناطق خواهیم داد که تیم‌های بازرسی ونظارت از بازارها سرکشی و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می کنند و این بازرسی‌ها تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.