رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۶ نفر در مدت هشت روز گذشته براثر تصادفات جاده ای در استان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اصغر زارع گفت: ۱۶ نفر در مدت هشت روز گذشته، در پی تصادفات جاده‌ای در استان جان خود را از دست دادند که بیشترین علت وقوع تصادفات در استان توجه نداشتن به جلو و خواب آلودگی بوده است.

به گفته او هم اکنون مشکلی در راه‌های استان وجود ندارد و همه راه‌ها باز است، اما هواشناسی برای امروز و فردا پیش بینی وزش باد کرده و اکنون وزش باد شروع شده، اما هنوز گرد و خاک شدید نشده است.

بطور قطع در صورتیکه با وضعیت محدودیت دید در جاده‌ها مواجه شویم محدودیت تردد را برای افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از صدمه به خودرو‌ها و مسافران نوروزی اعمال خواهیم کرد.

سرهنگ زارع می‌گوید مسافران نوروزی برای جلوگیری از خواب آلودگی در طول مسیر و هنگام خستگی از مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در استان و همچنین ایستگاه‌های امنیت و سلامت استفاده کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به وزش باد رانندگان باید احتیاط بیشتری را داشته باشند بدلیل اینکه وزش باد و نداشتن تجربه احتمال وقوع حوادث را افزایش می‌دهد.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یک هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.