دو مازندرانی شبانه روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند و۴۲ بیمار نیز بستری شدند

۴۲ بیمار مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و تعداد بیماران مبتلا به کرونا به ۱۸۰ نفر رسید که ۵۹ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۳۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند و ۲ هم استانی دیگر نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران و بابل جان باختند.

بستری شدن ۳۰ بیمار جدید

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۷ نفر از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم اکنون ۱۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند که۴۰ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری قرار دارند.

دکتر غلامی افزود: شبانه روز گذشته ۲ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

بستری ۱۲ بیمار جدید

دکتر سید علی مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۸ بیمار نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل ۶۲ نفر است که ۱۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بابل گزارش نشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.