نخست وزیر انگلیس بار دیگر مدعی شد نباید اجازه داد روسیه در جنگ خود علیه اوکراین موفق شود.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس بار دیگر با تکرار ادعاهای قبلی خود، خواستار به شکست کشاندن حمله نظامی روسیه در اوکراین و حمایت بیشتر از کی‌یف شد.

طبق گزارش الجزیره، بوریس جانسون بار دیگر مدعی شد: پوتین باید شکست بخورد. او با بیان اینکه مردم اوکراین تنها نیستند، گفت: درخواست زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای اعطای خودروهای زرهی به منظور شکستن محاصره شهر ماریوپول را بررسی می کنیم؛ اما این کار از لحاظ لجیستیک کار دشواری است.

نخست وزیر انگلیس در پایان تصریح کرد: بی نیازی از گاز و نفت روسیه کار آسانی نیست، اما ما باید منابع جایگزین را گسترش دهیم.

گفتنی است کشورهای عضو ناتو نیز امروز در نشست خود در بروکسل بر تداوم حمایت های خود از اوکراین در قبال روسیه تأکید کردند. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز پس از این نشست مدعی شد: به حمایت از زلنسکی و دولت آن از طریق ارسال کمک های امنیتی گسترده برای مقابله با تجاوز روسیه و دفاع از خود ادامه می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
مردک شاسکول گفته روسیه باید شکست بخورد !!!! اگرنه گوشاش میبروم می ندازوم تو آتیش همون حرفی رو زده که حسام بیگ دزد غارتگر به مرادبیگ دزد غارتگر توی سریال روز روزگاری زد مگه شکست خوردن دستوریست ابله احمق !!! هر کسی ضعیفتر باشد توی این جهان شکست می خورد و هر کس قوی تر باشد پیروز می شود خدا یه عقل و خردی به توی مشنگ انگلیسی بده یه پول کلانی هم به ما بینوایان بده . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار