دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: با افرادی که اقدام به خروج مرغ از استان نمایند به جرم ایجاد اخلال در نظام اقتصادی برخورد قاطع خواهد شد.

آقای علیمحمدی گفت: با توجه به نواسانات بازار مرغ در چهارمحال و بختیاری و احتمال سواستفاده افرادی سودجو، با هر فردی که قصد خارج کردن مرغ از استان را داشته باشد به جرم ایجاد اخلال در نظام اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

نظارت بر کشتارگاه‌ها، شیوه توزیع مرغ در بین مردم و برخورد قاطع و قانونی با متخلفان این حوزه به تمامی دادستان‌های سطح استان ابلاغ شده و دستگاه قضایی در این خصوص هیچ مماشاتی با متخلفان نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تولید مرغ‌گرم در استان با نیاز مردم متناسب است و هرگونه کمبود نشان از خروج غیرقانونی مرغ دارد که در این خصوص دستگاه قضایی با توجه به رسالت خود مبنی بر جلوگیری از تضییع حقوق عامه، نظارت‌های خود را افزایش خواهد داد.

جلوگیری از خروج مرغ و دستگیری قاچاقچیان به دستگاه انتظامی ابلاغ شده است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه ذخیره‌سازی یا خروج غیرقانونی مرغ، دستگاه انتظامی را مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار