معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید وضعیت کنونی جوجه ریزی در مرغداری‌ها و وضعیت تامین مرغ در بازار بهبود یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار اظهار داشت: باید وضعیت کنونی جوجه ریزی در مرغداری‌ها و وضعیت تامین مرغ در بازار بهبود یابد.

او افزود: یک گروه کاری با عضویت مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تولید و توزیع مرغ در چهارمحال و بختیاری تشکیل و ضمن بررسی علمی این حوزه نسبت به تشویق مرغداران برای جوجه‌ریزی اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: مسئولان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تحلیل قیمت تولید مرغ با احتساب جوجه یک‌روزه با نرخ ۱۱۰ هزار ریالی را محاسبه و به اعضای ستاد تنظیم بازار استان ارائه کند.

او ثبت اطلاعات تولید و عرضه مرغ در سامانه رهتاب، تشویق مرغداران به جوجه‌ریزی، نصب پرنده‌شمار در کشتارگاه‌ها و نصب دستگاه (ABL) در خودرو‌های حمل مرغ را از مهم‌ترین اولویت‌های کنونی مرتبط با بازار مرغ چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: یک گروه کاری با عضویت مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، وضعیت توزیع مرغ در شهرستان فارسان را بررسی و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار استان اعلام کند.

نصیری گفت: عاملان فروش مرغ در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری باید فهرست توزیع خود را ارائه دهند تا انحراف و تخلف در روند توزیع این کالای اساسی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار