امام جمعه موقت اصفهان:

دشمن امروز جنگ اعتقادی به راه انداخته است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز دشمن در کشور جنگ اعتقادی به راه انداخته است که باید به آن توجه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر اصفهان گفت: نوروز از اعیادی است که مورد تایید ائمه اطهار (ع) به ویژه امام صادق (ع) بود.

از استفاده‌های نامطلوب در ایام نوروز پوشش‌های نامناسب افراد در شهر است و از محاسن نوروز نیز می‌توان به نظافت و خانه تکانی و صله رحم اشاره کرد.

او درباره نامگذاری سال ۱۴۰۱ به سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"گفت: این یعنی با دانش، امور کشاورزی و پزشکی و سایر نیاز‌ها را اصلاح و بهبود ببخشیم.

دانشمندان ما باید حمایت و تشویق شوند و به جای شعار و تابلونویسی در ارگان‌ها، دانشگاه‌ها را باید متحول کرد تا دانشمندان مجبور به خروج از کشور نشوند.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نوروز درباره "شیرینی‌ها و تلخی‌های سال گذشته" گفت: "انتخابات باشکوه ریاست جمهوری" و "روی کار آمدن دولت مردمی"، تازه نفس و دارای ریلی جدا از دولت قبل، و "ساخت واکسن کرونا" از افتخار‌های سال گذشته بود.

به گفته او مشکل بیکاری و سختی معیشت مردم"از تلخی‌های سال گذشته بود که امیدواریم در سال جدید با تدابیر خوب دولت و راهنمایی‌های رهبری این مشکلات حل شود.

حجت الاسلام میردامادی گفت: قهرمانان سپاه ما در اربیل تمام پایگاه‌های اسرائیل را زیر و رو کرد که به گفته آمریکا سپاه ایران امروز، قوی‌تر از هر زمان دیگری است.

امام جمعه موقت اصفهان معتقد است قدرتمند شدن تنها به قدرت نظامی و سلاحی نیست بلکه باید به لحاظ اقتصادی، علمی، هسته‌ای و فرهنگی نیز قدرتمند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.