قائم‌مقام ستاد خدمات سفر استان اردبیل از آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای میزبانی از مسافران در هفته دوم تعطیلات نوروزی خبر داد.

کمال‌الدین میرجعفریان گفت: دستگاه‌های مختلف استان اردبیل با تمام قوا برای میزبانی از مسافران در موج دوم سفر‌های نوروزی آماده هستند.

معاون استاندار اردبیل می‌گوید: روز‌های اول تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ با کولاک و بارش برف در جاده‌های استان روبرو بودیم و این امر ورود مسافران به استان را تحت تاثیر قرار داده بود که در ادامه تعطیلات با بهتر شدن هوا شاهد ورود بیشتر مسافران به استان خواهیم بود.

میرجعفریان با تشکر از فعالان حوزه گردشگری که در زمینه میزبانی از مسافران تلاش می‌کنند، گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری، برخورد مناسب با مسافران و ارایه خدمات مناسب به آن‌ها از مهم‌ترین مولفه‌ها در حوزه گردشگری است که از مسوولان استانی و مدیران تاسیسات گردشگری می‌خواهم به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان اردبیل و براساس سابقه ورود بیشتر مسافر به اردبیل در نیمه دوم تعطیلات نوروزی، مهیای میزبانی از مسافران نوروزی در هفته دوم تعطیلات هستیم.

نادر فلاحی می‌گوید: طبق آمار ورود مسافران به استان اردبیل در روز‌های ابتدایی تعطیلات سال نو نسبت به سال قبل افزایش چشم‌گیری داشته است که به نظر می‌رسد این مقدار در ادامه تعطیلات بیشتر هم خواهد شد.

او گفت: اغلب هتل‌های شهرستان سرعین در سه روز اول سال ۱۴۰۱ ضریب اشغال بالای ۸۰ درصد را تجربه کردند که این مقدار برای همه اقامتگاه‌های قانونی این شهرستان بالای ۶۰ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.