بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه‌های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر در استان بازگشایی شده است.

کلیم‌اله وثوقی گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران استان اردبیل راه‌های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر در استان اردبیل بازگشایی شده و فقط راه دسترسی ۲ روستای صعب‌العبور و کوهستانی در منطقه گرمی و انگوت باقی‌مانده که این راه‌های روستایی نیز امروز بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می‌گوید: ۶۰ اکیپ نوروزی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۴۳۰ نفر نیروی انسانی تا پایان تعطیلات در ۲۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر هستند.

وثوقی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان گفت: هم‌اکنون شاهد آسمانی ابری تا نیمه ابری در اکثر محور‌های مواصلاتی استان هستیم و در محور‌های رضی-گرمی بارش برف و در محور خلخال- اسالم کولاک مقطعی هستیم و با تلاش همکاران راهداری کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او با اشاره به اینکه مسافران پیش از سفر وضعیت راه‌های استان را استعلام کنند، گفت: با توجه به وضعیت محور‌های مواصلاتی از مسافران انتظار می‌رود پیش از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند. این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.