سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ۲۸ اسفند پارسال تا پنجم فروردین امسال، ۱۲ میلیون و ۴۰۱ هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۶ درصد بیشتر است.

محسن معانی گفت: به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری استان ، افزایش چشمگیر ورود مسافر را در تعطیلات نوروز امسال داشتیم. که در حال حاضر ۸۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه عرضه سی. ان. جی در استان به مردم خدمات می‌دهند.

او گفت: واحد‌های عملیاتی و بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در ایام نوروز امسال همه جایگاه‌های استان را به صورت نامحسوس کنترل و زمینه تامین و توزیع مناسب سوخت را در استان فراهم می‌کنند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان می گوید: کمبودی از لحاظ تامین سوخت در استان وجود ندارد و با توجه به حجم بالای تردد مسافر، توصیه‌های لازم به جایگاه داران انجام شده که در کنار عرضه سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز در خدمت مسافران باشد.

معانی از مردم و مسافران خواست در صورت بروز مشکل، مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ یا روابط عمومی این شرکت به شماره ۰۸۷۳۳۲۲۸۳۱۴ اعلام کنند.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.