مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، ۶۱ هزار و ۲۱۳ مسافر در قالب ۱۴ هزار و ۱۲۵ خانواده در ۲۳۶ مدرسه استان قم اسکان داده شده‌اند.

غلامرضا رضایی گفت: مدارس ناحیه سه با پذیرش ۲۶ درصد از مسافران بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده و ناحیه یک با ۱۹.۵ درصد، ناحیه دو با ۱۷ درصد و ناحیه چهار با ۸.۵ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: امسال آموزش‌وپرورش قم حدود ۲۶۰ باب مدرسه با ظرفیت ۲ هزار و ۶۵۰ کلاس درس را با امکانات اولیه و ضروری اسکان در قالب درجه‌بندی الف و ب آماده کرده است.

رضایی گفت: اگر درخواست اسکان بیش از ظرفیت باشد، سالن‌های ورزشی و سایر سالن‌های وابسته به آموزش‌وپرورش نیز فعال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: زائران پس از ورود به شهر قم می‌توانند در پایگاه‌های در نظر گرفته شده نسبت به ثبت‌نام برای اسکان در مدارس اقدام کنند.

رضایی با اشاره به فعالیت کمیته‌های فرهنگی پایگاه‌های اسکان و اجرای برنامه‌های ویژه برای زائران، گفت: کلاس‌هایی در راستای آمادگی سرایداران و مسئولان واحد‌های آموزشی به‌منظور تکریم زائران و رعایت اصول بهداشتی برگزار شده است.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم از زائران درخواست کرد: رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند تا با مشکلی مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار