پذیرایی شبانه‌روزی در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا (ع)

مدیر عامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر رضوی از پذیرایی شبانه‌روزی از مسافران در ۷مسیر منتهی به مشهدالرضا (ع) خبرداد.

حمزه سپهریان گفت: در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس علاوه بر برپایی ۱۴ ایستگاه جاده‌ای، ۲۱ مجتمع بین‌راهی هم به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهند.

او گفت: این ۲۱ مجتمع در هفت محور رباط سفید، خضری، چناران، مزداوند، اسلامیه، مهنه و برپا شده و این ایستگاه‌ها با همه ظرفیت و توان در حال ارائه خدمات متنوع فرهنگی و رفاهی به مسافران هستند.

مدیر عامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر رضوی گفت: در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران امام رضا(ع)، از اولین روز فروردین ویژه برنامه‌‎های متنوعی به صورت شبانه‌روزی در این مجتمع‌های فرهنگی ـ رفاهی در حال اجرا است.

سپهریان گفت: توزیع چای صلواتی و صبحانه گرم، نمازخانه‌های مستقل ویژه برادران و خواهران، سرویس‌های بهداشتی، سکو‌هایی برای استراحت و صرف غذا، پارک بازی ویژه کودکان، پارکینگ و همچنین مراکز تهیه موادغذایی و بهداشتی، در طول شبانه روز خدمات مطلوبی را به زائران ارائه می‌کنند.

او گفت: شناسایی مسیر‌های دارای بیشترین تقاضای سفر و برنامه‌ریزی برای تامین خدمات مورد نیاز، پیگیری و نظارت مستمر بر نظافت و پاکیزگی اماکن، همچنین هماهنگی با نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و استقرار پایگاه‌های مورد نیاز در مجتمع‌های بین‌راهی از جمله اقدامات این مؤسسه در نوروز امسال است.

برچسب ها: اسکان نوروزی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار