معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت:در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در بازدید‌های صورت گرفته کشف و امحاء شد.

 سیامک محبی  با اشاره به عملکرد مرکز بهداشت استان قم در ایام نوروز گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵ هزار و ۵۱۳ بازدید توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بازرسان و کارشناسان مرکز بهداشت استان از اماکن مختلفی همچون تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر قم و روستان‌های استان بازدید داشتند که طی این بازرسی‌ها تعداد ۷۵۲ مورد اخطار کتبی برای واحد‌های مختلف صادر و در این مدت ۱۶ واحد نیز تعطیل شدند.

او گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از هزار و ۸۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در بازدید‌های صورت گرفته کشف و امحاء شدند و همچنین ۷۷۱ مورد کنترل کیفی آب شرب و کلرسنجی صورت گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در هفته گذشته به ۵۴ گزارش مردمی رسیدگی و با تخلفات برخورد شده است گفت: شهروندان قمی و همچنین زائران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف بهداشتی موضوع را طی تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار