مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری کرمان گفت: امسال اقدامات خوبی از طرف شهرداری کرمان برای زیباسازی شهر در نظر گرفته شده است.

محمدرضا احمدی، مدیر ارتباطات و بین الملل شهرداری کرمان گفت: امسال در ۱۹ نقطه از شهرکرمان سفره هفت سین چیده شد که این تعداد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

به گفته او کاردیگری که در بحث چیدمان سفره هفت سین صورت گرفته اینکه تعدادی از این سفره‌ها در انبار سازمان زیبا سازی از سال‌های قبل بودند که با رنگ آمیزی و نوسازی با هزینه کمتری مورد استفاده قرار گرفتند.

احمدی گفت: همچنین در میادین و پارک‌ها حدود یک ونیم برابر سال گذشته گل کاری شد که هزینه‌ها هم نسبت به سال قبل کمتر بوده است.

به گفته او۲ اتوبوس برای کرمون گردون و بیت الزهرا، موزه دفاع مقدس و گلزار شهدا برای مسافران در نطر گرفته شده است که پارسال یک اتوبوس دو طبقه بود، ولی امسال یک اتوبوس دیگر نیز رنگ آمیزی شد برای تور گردشگری در نظر گرفته شد.

مدیر ارتباطات و بین المللی شهرداری استان کرمان با اشاره به اینکه شهرداری کرمان همچنین در ارائه خدمات اسکان برای مسافران نیز ۹ پارک را در سطح شهر آماده سازی کرده که از آن جمله می‌توان به پارک‌های مسافر و شهید باهنر اشاره کرد، گفت:امسال حجم مسافر زیاد بودکه تمهیدات لازم در این خصوص زیاد اندیشیده نشده بود.

احمدی گفت: همچنین این سازمان نمایشگاه هدایا و سوغات استان کرمان را با ویژه برنامه‌های موضوع فرهنگی و هنری برای گردشگران از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب از ۲ تا ۱۱ فروردین درنظر گرفته است.

او همچنین گفت:۲۳ غرفه برای توزیع میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

او گفت: شهرداری نیز با نصب تابلو‌های راهنما در سطح شهر در راهنمایی مسافران، نقش موثری را ایفا کرده اند.

احمدی به نصب بیلبورد‌ها و تابلو‌های مزین به تصاویر مرتبط با ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این اقدام در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهر نقش به سزایی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار