محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان مطهر و مناطق ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

 محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز ضمن تقدیر و تشکر از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان، این حرکت ارزشی و انسان ساز گفت: اعزام هنرمندان به سرزمین ایثار و شهادت می تواند علاوه بر تقویت این نگرش باعث تحول روحی و فکری و در نتیجه به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و فر هنگ ایثار و شهادت بیانجامد.

وی گفت: جای چنین حرکت‌ها و رزمایش‌های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر خالی بود و لازم است سایر استان ها هم برنامه ریزی های لازم را برای اعزام هنرمندان به مناطق هشت سال دفاع مقدس در دستور کار قرار دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از آن جهت که رویکرد این رزمایش های فرهنگی تولید اثر توسط هنرمندان اعزامی است یک نقطه قوت می باشد و حرکت ها و برنامه هایی ارزشمند است که نتیجه آن تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی،جهاد تبیین و در راستای سند گام دوم انقلاب باشد.

محمد مهدی اسماعیلی در ادامه بر اهمیت برنامه های روز ملی خلیج فار س و جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس تاکید کرد و از سفر قریب الوقوع به استان هرمزگان خبر داد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گفتگوی تلفنی ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری اردوی راهیان نور هنرمندان هرمزگان تحت عنوان رهپویان آوینی در مکتب سلیمانی از حمایت، توجه ویژه، پشتیبانی و همراهی ویژه که انگیزه ی وافر به هنرمندان بخشیده است تقدیر و تشکر کرد و گفت: سفر جنابعالی و هیات همراه به استان هرمزگان بدون شک سر آغاز فصل نوینی از فعالیت‌های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار