دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: همکاران ما در هلال احمر برنامه‌ریزی‌های لازم در عرصه‌های مختلف را داشته‌اند تا به لحاظ کمی و کیفی متناسب با زائران و مسافران نوروزی ارائه خدمت داشته باشند.

 روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، یعقوب سلیمانی در دیدار با استاندار  سیستان و بلوچستان  گفت: جمعیت هلال احمر با آمادگی کامل و بر اساس وظایف ذاتی خود در خصوص خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز اقدام کرده است.

او گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده هلال احمر می‌تواند گام‌های موثری در تحقق این شعار بردارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالت و مسوولیتی که دارد از ابتدا تا انتها در کنار مردم خواهد بود چرا که از جنس مردم است.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از زحمات جمعیت هلال احمر در سیل اخیر جنوب این استان و همچنین برنامه‌های طرح ملی نوروز تقدیرکرد.

دکتر سلیمانی در سفر به سیستان و بلوچستان همچنین از پایگاه‌های امداد و نجات پلیس راه زاهدان، پست نوروزی و موزه فرهنگی شهر سوخته، پایگاه امداد و نجات حسنخون شهرستان زهک، ایستگاه تصفیه آب، خانه هلال توجگی روستای دهنو از توابع زهک بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار