وزیر بهداشت کشور گفت: بیمارستان جدید طالقانی آبادان تا یک ماه دیگر به مرحله بهره برداری می رسد.

عین اللهی گفت: با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی بیارستان علوی از نظر تجهیزات و امکانات درمانی، این بیمارستان تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

این موضوع را وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به آبادان و بازدید از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان مطرح کرد.

پیش از این زمان اتمام پروژه بیمارستان طالقانی آبادان نیمه اول امسال پیش بینی شده بود.

به گفته او اگر شیوه نامه های بهداشتی به خوبی رعایت شود بازی های فوتبال کشور نیز مانند دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان با حضور ۵۰درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.

این مسئول موج ششم کرونا را در کشور در حال فروکش کردن خواند و با اعلام رسیدن فوتی های کرونایی یک هفته اخیر به زیر صد نفر هشدار داد که اگر شیوه نامه ها رعایت نشود باز به شرایط بحرانی باز می گردیم.

او  یکشنبه شب از طریق فررودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد تا  از چند طرح عمرانی و توسعه درمانی بازدید کند و در میان کاروان‌های راهیان نور حاضر شود.

بازدید از بیمارستان جدید ۲۴۰ تختخوابی طالقانی آبادان با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی و بیمارستان ۷۰ تختخوابی فوق تخصصی قلب خرمشهر از جمله برنامه‌های سفر او به آبادان و خرمشهر است.

ساخت بیمارستان طالقانی آبادان با مشارکت بنیاد مستضعفان و دانشکده علوم پزشکی آبادان به‌عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد و تامین تجهیزات و انشعابات چهارگانه آن با دولت خواهد بود.

پروژه بیمارستان فوق تخصص قلب و عروق خرمشهر با زیربنای پنج هزار و ۲۰۰ متر در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.