مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۴ مأموریت امدادی را پوشش دادند که حوادث جاده‌ای با ۷۹ مورد در صدر حوادث بوده است.

علی محمدهاشمی گفت: طرح ملی جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی با حضور و مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای جوان با هدف ارائه خدمت به مسافران نوروزی در سرتاسر استان اصفهان از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تاکنون با برپایی ۱۷ پست ایمنی در حال اجرا است و تا روز هفتم فروردین به ۱۲۰ هزار نفر خدمات مختلف ارائه شده است.

او می‌گوید ۴۷ پایگاه امداد و نجات بین شهری داریم که یکی از آن‌ها امداد هوایی است همچنین حدود هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و نجات‌گر در طرح نوروزی هلال‌احمر همکاری می‌کنند.

نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان با شروع طرح از روز ۲۵ اسفند تا روز هفتم فروردین در مجموع ۱۴۴ مأموریت امدادی را پوشش دادند که حوادث جاده‌ای با ۷۹ مورد در صدر قرار گرفت.

در این مدت امدادگران اصفهانی در حوادث مختلف در سراسر استان به ۶۴۷ نفر امدادرسانی کردند که ۳۴۷ نفر از آن‌ها در حوادث جاده‌ای بوده‌اند و آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای ۳۴۰ نفر بودند که توسط پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر ۷۰ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل و ۲۸ نفر سرپایی درمان شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در طرح نوروزی ۱۴۰۱، ۴۰۰ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۷۰ تیم عملیاتی با به کارگیری ۱۱۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در امدادرسانی به این حوادث مشارکت داشتند و در بازه زمانی یاد شده ۱۰ مورد عملیات رهاسازی به دلیل شدت تصادفات توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

او معتقد است اگر حادثه‌ای برای هموطنان در جاده‌های استان اتفاق افتاد با ۱۱۲ تماس بگیرند و در کوتاهترین زمان آماده ارائه خدمات هستیم.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار