اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی فارس نسبت به تحقق شعار سال

معاون سیاسی استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به ایجاد امید و نشاط در جامعه و تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

اسماعیل محبی‌پور در دومین نشست از سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، گفت: ورزش و جوانان دو مقوله مهم است که هر دو اهمیت خاص خود را دارد و دستگاه‌ها باید در کنار انجام وظایف ذاتی خود نسبت به افکار عمومی و رسانه‌ها پاسخگو باشند و به همین جهت این نشست‌ها شکل گرفته است.

او گفت: این نشست‌ها باید ادامه‌دار و مستمر باشد و علاوه بر همه این‌ها توجه به اسناد بالادستی از جمله بیانیه گام دوم در دستگاه‌ها مهم است که مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان باید به آن توجه داشته باشند و در کنار آن شعار سال و اهتمام به تحقق آن نیز مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی در شعار سال ارتباط مستقیم با جوانان دارد و برای تحقق این بخش از شعار سال ورزش و جوانان استان فارس باید برنامه ارائه کنند.

محبی‌پور با بیان اینکه رئیس‌جمهور اعلام کردند که از مدیران مطالبه خواهیم کرد که برای شعار سال چه اقداماتی انجام دادند، گفت: در استان نیز این مطالبه‌گری انجام می‌شود که برگزاری این نشست‌ها در این راستا بوده است.

به گفته او، در سنوات گذشته به دلیل دشمنی آشکار دشمنان و برخی از بی‌انگیزگی‌ها در داخل به زیرساخت‌ها آسیب‌هایی وارد شده است و اکنون از مرحله ایجاد محدودیت‌های فراگیر اقتصادی در سطح دنیا در حال گذر هستیم و اراده برای خدمت به مردم در نگاه دولت وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: همین دو امر امید بهبود شرایط را ایجاد می‌کند و دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید نسبت به ایجاد امید و نشاط در جامعه و تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشند.

محبی‌پور با اشاره به حوزه کاری اداره کل ورزش و جوانان درخواست کرد که از ظرفیت جوانان و بانوان در حوزه‌های مرتبط این اداره کل بیشتر استفاده شود و فضا برای فعالیت گسترده سمن‌ها مهیا گردد.

او گفت: در راستای تحقق پاسخگویی بهتر باید ساختار ادارات کل به خبرنگاران ارائه شود و از آنجا که ادارات کل موضوعی و تخصصی هستند، حتما خبرنگاران این حوزه‌ها دعوت شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار