آمادگی استاندار فارس برای حمایت از راه اندازی کارگاه تجهیزات دندانپزشکی

استاندار فارس از آمادگی مجموعه استانداری برای راه اندازی کارگاه ساخت تجهیزات دندانپزشکی خبرداد و گفت: این آمادگی در استان وجود دارد تا بتوانیم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان تجهیزات دندانپزشکی را تولید کنیم.

محمد هادی ایمانیه در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی الکفیل در محل اردوگاه شهید آیت الله ربّانی شیراز، گفت: این آمادگی وجود دارد با برخورداری از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته دندانپزشکی ارائه خدمات دهان و دندان به افراد مستمند در استان مستمر شود؛ ضمن اینکه نیاز است طی یک تفاهم نامه سه جانبه میان استانداری فارس، کمیته امداد و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بتوانیم از طریق شرکت‌های دانش بنیان، کارگاه تولیدات تجهیزات دندانپزشکی را در فارس راه اندازی کنیم.

استاندار فارس گفت: حضور فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در گروه‌های جهادی یک افتخار ملی است و باید در این زمینه اطلاع رسانی‌های گسترده انجام شود تا به برخی از شایعات نادرست پاسخ کوبنده داده شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس حضور گروه جهادی الکفیر در شیراز را با حمایت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده دندانپزشکی شیراز یک رویداد مهم فرهنگی دانست و گفت: این گروه با حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هر استان به مددجویان کمیته امداد خدمات دهان دندان ارائه می‌کنند که این مهم قرار است به مدت ۲ روز در شیراز ادامه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: یکی از کارکرد‌های کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف خود است و ارتقای شاخص‌های سلامت در این نهاد پیگیری می‌شود.

مرتضی موصلی گفت: با همکاری مجمع جهادی «الکفیل» و جمعی از دندانپزشکان استان فارس و سایر استان‌ها در نوروز ۱۴۰۱ فرصتی فراهم شد تا بهره گیری از گروه‌ها و روحیه جهادی زمینه خدمت به ۴۰۰ مددجو در هر روز فراهم شود.

به گفته او، امیدواریم تا ۲ روز آینده حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات جهادی دندانپزشکان استان فارس بهره‌مند شوند.

موصلی گفت: مددجویان با بررسی مددکاران در ادارات کمیته امداد استان شناسایی و به این مرکز معرفی شده اند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار