رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:در روز طبیعت ۶ اکیپ سیار آتش نشانی و ۱۶۰ آتش نشان برای امدادرسانی در این روز در سنندج آماده باش هستند.

سهیل فضل وزیری گفت: سازمان آتش نشانی تمهیدات لازم را به مناسبت روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت صورت داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: هر ساله شهروندان در روز ۱۳ فروردین و به مناسبت روز طبیعت به دامن طبیعت روی می‌آورند که متأسفانه عدم رعایت نکات ایمنی در برخی از اوقات باعث بروز حادثه خواهد شد.

او می گوید: این سازمان در راستای تسریع در امداد رسانی به شهروندان در روز ۱۳ فروردین در آماده باش کامل بوده و تمهیدات لازم را هم صورت داده است.

فضل وزیری گفت: ۶ اکیپ سیار آتش نشانی در مبادی خروجی و مسیر پارک‌های جنگلی سطح شهر خبر داد مستقر می شوند و  هم چنین ۱۶۰ آتش نشان هم در روز طبیعت در ۸ ایستگاه در آماده باش کامل هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث رایجی است که اغلب در روز طبیعت رخ می‌دهد.

او گفت: در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت از شهروندان انتظار می‌رود از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری و تعطیلات نوروز را با خاطره خوشی به پایان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.