معاون عمرانی استانداری ایلام:

برخورد پلیس با متخلفان حادثه ساز در جاده‌ها اطلاع رسانی شود

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:فعالیت برنامه ریزی شده و منظم می‌تواند نظارت‌ها را نیز هدفمند نموده و در راستای کاهش حوادث جاده‌ای نتیجه بخش باشد.

به گفته سعید هژبری در پنجمین نشست شورای راهبری سفر‌های نوروزی بر انتشار برخورد پلیس با متخلفین حادثه ساز در جاده‌ها تأکید کرد و گفت: نظارت بر خودرو‌های همیار پلیس که از طریق دستگاه‌های اجرایی به منظور کمک به پلیس راه در ایام نوروز تحویل شده‌اند، تداوم می‌یابد.

او با تشکر از اقدامات پلیس راه و همکاری دستگاه‌های مرتبط در ستاد خدمات سفر گفت: روز گذشته در بازدید‌هایی که همکاران ما از محور‌های مواصلاتی و پرتردد استان داشتند گزارش‌های خوبی از حضور پلیس راه در جاده‌ها و ایستگاه‌های جاده‌ای با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد، این اقدامات تداوم داشته باشد تا بتوانیم روز‌های پایانی تعطیلات را بدون حادثه طی کنیم.

رئیس ستاد سفر‌های نوروزی استان بر هماهنگی و همراهی عوامل و فعالیت پیوسته و منظم تأکید کرد و گفت: فعالیت برنامه ریزی شده و منظم می‌تواند نظارت‌ها را نیز هدفمند نموده و در راستای کاهش حوادث جاده‌ای نتیجه بخش باشد.

او با تشکر از پلیس راهور که به کمک پلیس راه در جاده‌ها آمده بود گفت: حرکت عظیمی برای کنترل تصادفات در کشور و استان ایجاد شده است و در این جهاد همه‌ی ما باید به کمک پلیس بیایم و همه‌ی ما افتخار داریم که در کنار پلیس محترم هستیم.

هژبری با بیان اینکه برخی افراد با رفتار‌های خطرساز امنیت و جان دیگر مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: در این روز‌های پایانی نوروز باید امنیت و آرامش را به سطح جاده‌ها برگردانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.