مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۹ هزار و ۸۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین ثبت شد.

حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت و دریافت ۱۹ هزار و ۸۲۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای این استان از آغاز طرح خدمات نوروزی تاکنون خبر داد.

از این تعداد تماس ثبت شده ۱۸ هزار و ۴۱۶ مورد مربوط به تلفن گویا و هزار و ۴۰۴ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شریط جوی راه‌ها، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

حق‌لطفی در ادامه از ثبت ۱۴ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۱ تردد در راه‌های این استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تردد که بیشترین آن در آزادراه قزوین-کرج ثبت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.