مسابقه عکاسی به مناسبت هفته گرامیداشت بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی سراسر کشور و با هدف جلب توجه به مقوله حفظ محیط زیست، در بستر نرم افزار شاد برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ ملی با عنوان "هر دانش آموز یک محیط یار" به مناسبت هفته گرامیداشت بهداشت و سلامت ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی سراسر کشور و با هدف جلب توجه آنان و خانواده هایشان به مقوله حفظ محیط زیست، در بستر نرم افزار شاد برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در موضوعات جنگل‌ها ریه زمین، معدن و منابع طبیعی، منابع طبیعی و حیات انسان، همیاران طبیعت، حفاظت از منابع طبیعی و همچنین طبیعت هدیه الهی از تاریخ ٢٩ اسفند ماه تا ١۵ فروردین ١۴٠١ برای حساب کاربری ایجاد شده در نرم افزار شاد با شناسه (Mohityar@) ارسال کنند.

از قواعد شرکت در مسابقه می‌توان به همخوان بودن عکس ارسالی با موضوعات عکاسی، الزامی بودن حضور تصویر محیط یار در عکس ارسالی و نیز مجاز بودن ارسال تنها یک اثر برای هر دانش آموز، اشاره کرد.

شعار امسال سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۲۲ با رویکردی محیط زیستی، تحت عنوان "سیاره‌ی ما، سلامتی ما" تعیین شده است که به خوبی ارتباط سلامتی با محیط زیست را نمایان می‌کند.

این مسابقه با همکاری دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، سازمان حفاطت محیط زیست کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

داوری آثار و اهدای مشوق‌های آموزشی را سازمان حفاظت محیط زیست برای ۳۲۰ دانش آموز (۱۰ دانش آموز در هر استان) بر عهده گرفته و برگزاری مراسم و برپایی نمایشگاه آثار منتخب را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌کند.

مراسم و نمایشگاه در هفته اول اردیبهشت ماه و به مناسبت هفته سلامت، با حضور وزرای بهداشت، کشاورزی و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام چه جوری عکس ارسال کنیم
آخرین اخبار