اختتامیه پویش من و رفیق شهیدم برگزار شد

مدیریت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری اختتامیه پویش من و رفیق شهیدم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مصطفی موسوی گفت: پویش من و رفیق شهیدم به همت قرارگاه نور و خادمین شهدای ناحیه بسیج دانشجویی فارس از ابتدای هفته مبارک بسیج آغاز شد و دارای دو بخش بود.

او افزود: در بخش اول در ۲ آذرماه به مناسبت گرامیداشت روز تشکیل بسیج دانشجویی با بیعت و تجمع دانشجویان بسیجی در کنار قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه‌ها و گلزار شهدا همراه بود و در بخش دوم با برگزاری مسابقه عکس از مراسم و علاقه‌مندان آثار خود را در بخش‌های مختلف هنری مانند دلنوشته، عکس، کلیپ و با ذکر بخشی از زندگی نامه، خصوصیات اخلاقی و وصیت نامه شهدای دانشجو یا شهیدی که با آن انس دارید در قالب مقاله به دبیرخانه پویش ارسال کردند.

موسوی ادامه داد: اختتامیه این مراسم در روز پنج شنبه ۱۸ آذرماه به مناسبت روز دانشجو از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مکان گلزار شهدای دارالرحمه شیراز در جوار قبور شهیدان دوران، اسکندری و شهید دانشجو مهدی اثنی عشری با حضور دانشجویان علاقه‌مند و دلبستگان شهدا و سایر مردم برگزار شد.

موسوی افزود: این مراسم با روایتگری و ذکر خاطرات زندگی شهدای سلامت به خصوص شهیده‌ی سلامت شهید مریم رحیمی پرداختند و به مقایسه جهاد مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا با زمان جنگ و دوران دفاع مقدس پرداختند.

موسوی بیان کرد: این مراسم با حضور جناب آقای حمید رضا قانعی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و پدر شهید مریم رحیمی شهیده سلامت همراه بود که به بیان نام و یاد شهدا و ذکر خصوصیات اخلاقی و زندگی شهیده سلامت شهید مریم رحیمی پرداختند.

در این مراسم که به مناسبت روز پرستار نیز برگزار شد از سرکار خانم سمیه رفیعی از مدافعان سلامت و پرستاران کادر درمان بیمارستان علی اصغر (ع) و فرزند شهید تقدیر ویژه به عمل آمد.

همچنین از سرکار خانم فاطمه رحیمی پور از دانشجویان دانشگاه آزاد ارسنجان به عنوان نفر برتر پویش من و رفیق شهیدم تجلیل شد.

در پایان نیز با اهدای ۱۰۰ جلد کتاب با موضوع (تنها گریه کن) روایت زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان با تقریظ مقام معظم رهبری به مدعوین به پایان رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار