استاندار هرمزگان در سال جدید بر لزوم تلاش جهادی در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و اهداف ترسیم شده برای سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی تاکید کرد و گفت: طرح های متناسب با شعار سال در استان تعریف و اجرایی خواهد شد.

مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان (اکوسیستم پیمان) گفت: همچنین اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان که شامل طرح های موثر در رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف است، پیگیری می‌شود.

وی بر لزوم راه‌اندازی ستاد پیشرفت و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی در هرمزگان تاکید کرد و گفت: جانمایی و راه‌اندازی شهرک های صنعتی جدید در استان، فعال سازی ظرفیت‌های تولیدی، شکل گیری خوشه‌های صنعتی کالا و خدمات، ایجاد شهرهای تولیدی از جمله در زمینه نساجی، فولاد و پتروپالایش و راه‌اندازی هنرستان‌های تخصصی در دستورکار است.

استاندار هرمزگان همچنین خواستار بازبینی و عملیاتی سازی طرح‌های توسعه‌ای در جزایر هرمزگان شد و گفت: باید ابراکوسیستم گردشگری دریایی استان هرمزگان طراحی شود.

در این نشست، تقسیم کار اجرای پروژه‌های طرح تحولی پیشرفت مردم اساس هرمزگان میان معاونت ها و اداره های کل استانداری هرمزگان صورت گرفت و مقرر شد پروژه‌های متناسب با شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نیز تدوین و اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.