استاندار کردستان گفت:باید از برخورد ویترینی با شعار سال پرهیز شود و در همین راستا قرارگاه استانی تحقق و عملیاتی کردن شعار سال در کردستان تشکیل می شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: صدا و سیما رسانه رسمی جمهوری اسلامی است و در مقابل جبهه رسانه ای دشمنان نظام رسالت بزرگی بر دوش دارد.

استاندار کردستان در توضیح نقش شبکه استانی مرکز کردستان نیز گفت: رسانه استانی باید زبان گویای و چشم ناظر مردم باشد و خدمات نظام را نیز صادقانه بیان کند.

او می گوید:صدا و سیمای کردستان جزو مراکز موفق کشور می باشد و بخشی از موفقیت‌های مرکز مرهون زحمات نیروهای توانمند، فعال و خوشفکر است و بخشی هم به ظرفیت‌های استان بازمی‌گردد، چرا که نمادهای بومی، اصیل و فرهنگی در جامعه جریان دارد.

استاندار کردستان گفت: کردستان نیاز به معرفی دارد و در این راستا صدا و سیما باید پای کار باشد و به این مهم کمک کند.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: برگزاری مراسم و آیین های مختلف در کردستان ظرفیتی برای تقویت بخش گردشگری در کردستان است که نمونه آن جشن های نوروزی است.

او گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، اگر وحدت و همدلی شکل گیرد روند توسعه این استان تسریع خواهد شد.

استاندار کردستان گفت: از برخوردهای شعاری با فرمایشات مقام معظم رهبری پرهیز شود، نقش صدا و سیما در تحقق شعار امسال مهم است و می‌خواهیم قرارگاه ویژه‌ای برای تحقق شعار سال در کردستان ایجاد کنیم که یک ضلع آن رسانه خواهد بود.

زارعی کوشا گفت:با افکار بسته و محدود نمی‌توانیم در کردستان توسعه ایجاد کنیم و باید مسیری برای بهره‌مندی از دیدگاه نخبگان استان باز شود و صدا و سیما بخشی از این مسیر است.

او گفت: با افتخار خود را متعلق به جریان انقلابی می دانم و برای خود و همکارانم برای ارائه ی مدیریت جهادی و کارآمد نیروهای انقلابی وظیفه بررگی قائل هستم.

در جریان برگزاری این نشست سه ساعته مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کردستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های شبکه استانی، دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.