اتحادیه فوتبال مصر پس از حواشی رخ داده در بازی برابر سنگال، شکایت خود را در این رابطه به فیفا تقدیم کرده و خواستار تکرار این بازی شده است.

تیم ملی سنگال میزبان مصر بود و در ۹۰ دقیقه به برتری ۱-۰ دست یافت. در دیدار سنگال و مصر، تماشاگران حاضر در ورزشگاه از زمان پخش سرود ملی تیم‌ها تا پایان مسابقه، لیزر به صورت بازیکنان مصر می‌انداختند که این اقدام باعث اعتراض بازیکنان شد.

اتحادیه فوتبال مصر در پی رفتار عجیب و غریب هواداران سنگال، شکایتی رسمی را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا تقدیم کرد و ظاهرا خواستار تکرار بازی مقابل سنگال شد. آنها معتقدند لیزرهای بی‌شمار هواداران سنگال مانع دیدن بازیکنان این تیم هنگام زدن پنالتی‌ها شده است.

‌در تمام طول بازی بازیکنان مصر با نور‌های لیزر هواداران حاضر در ورزشگاه مورد آزار قرار گرفتند و به خصوص این مساله در هنگام ضربات پنالتی نمود بیشتری پیدا کرد. تصویر محمد صلاح هنگام زدن ضربه پنالتی اول مصر به خوبی نمایانگر همه چیز بود. چهره او کاملا سبزرنگ شده بود و پنالتی‌اش را نیز به آسمان زد.


بیشتر بخوانید 


بنر‌های نژادپرستانه و توهین آمیز علیه تیم ملی مصر، لیزر انداختن روی چهره بازیکنان به خصوص محمد صلاح و نیز پرتاب بطری آب و اشیا دیگر به سمت بازیکنان مصر موارد مطرح شده در شکایت نامه اتحادیه فوتبال مصر هستند. تصاویر و ویدیو‌هایی از حمله به اتوبوس حامل بازیکنان مصر و شکسته شدن شیشه اتوبوس و مصدومیت چند عضو تیم ملی مصر نیز به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آفریقا ارائه شده است.

برچسب ها: مصر ، سنگال ، محمد صلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
مگه بازی ناظر نداشته؟
تیم سنگال با نهایت نامردی صعود کرد
نمی‌دونم فیفا چه تصمیمی بگیره ولی الحق و الانصاف باید بازی در یک زمین بی طرف و بدون تماشاگر برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۱:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
امیدوارم حق ب حق دار برسه. در تمام میدانها
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
اتفاقا این بازی زشت رو خود مصری ها شروع کردن بازی رفت رو برید دانلود کنید ببینید کل بازی لیزر مینداختن توو صورت بازیکنان سنگال
عدالت رعایت شده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
به نظر من هم باید صددرصد بازی تکرار شود ، سنگال با نامردی تمام برد که در اصل بازنده تمام عیار هستند ، وقایع رخ داده گویای همه چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
ماشین های گاز سوز بمب ماحرک هستند ولازم است سریعا درسراسر جهان جمع آوری شوند.
Germany
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
هر که خورد خورده دیگه باید حواست باشه شکست نخوری
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۲۳:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
چه ربطی به بازی مصر وسنگال داشت
آخرین اخبار