رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاح قانون اتاق بازرگانی در دستور کار کمیسیون اقتصادی است که تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست صمیمانه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: این‌که در نخستین روز‌های سال جدید نماینده ولی فقیه در استان کرمان در جمع فعالان اقتصادی حضور یافته است، نویدبخش روز‌های خوب است.

او گفت : اتاق بازرگانی استان کرمان یکی از اتاق‌های فعال و قوی در کشور است که نظرات کارشناسی و اجرایی دارد، نمونه اقدامات اتاق بازرگانی استان کرمان الگوی کشوری شده است که جای تقدیر دارد.

پورابراهیمی می گوید: حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در اصلاح قانون اتاق بازرگانی موردنظر است، ارتقای فضای کسب‌وکار استان کرمان یک ضرورت است و اتاق بازرگانی نیز دغدغه آن را دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شورای راهبردی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان کرمان تشکیل شده است و تمام ارکان حاکمیتی استان عضو آن هستند که مباحث توسعه‌ای استان در آن دنبال می‌شود،

او از جمله اولویت های این شورا را تأمین آب موردنیاز استان ذکر کرد.

پورابراهیمی می گوید: اتاق بازرگانی می‌تواند مسائل و مشکلات و راهکار‌های موجود را طی نامه‌ای به شورای راهبردی استان ارسال کند و این شورا حتماً این مسائل را پیگیری خواهد کرد، شعار سال در حقیقت فرمان مقام معظم رهبری است.

او گفت: تولید دانش‌بنیان یک ضرورت برای کشور و به‌ویژه برای استان کرمان است چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار قوی در استان داریم

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های گذشته صادرات خوبی هم داشتند و اگر حمایت لازم شوند می‌توانند از حجم زیاد واردات به استان جلوگیری و مانع خروج ارز از کشور شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار