سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: راه اندازی کارخانه آرد یکی از نیاز‌های مهم و اصلی مردم محسوب می‌شود که سرمایه گذاران صنعت آرد می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

 مجیب حسنی در دیدار با حامد آرامش سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در فرمانداری نیکشهر انجام شد افزود: این شهرستان بعنوان اولین مرکز شهرستان در نزدیکترین فاصله به بندر پس از چابهار دارای فرصت و ظرفیت‌های ممتازی برای سرمایه گذاری است.

او گفت: جذب سرمایه‌های سرگردان و هدایت آن‌ها بسمت تولید می‌تواند ضمن اشتغال‌زایی، زمینه جهش توسعه‌ای را در شهرستان نیکشهر فراهم آورد.

سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: باید از الگو‌های موفق اشتغالزایی و کارآفرینی سایر نقاط کشور در قالب ایجاد دفتر یا نمایندگی در نیکشهر با بکارگیری سرمایه گذاری محلی در مسیر تولید استفاده کرد.

حسنی استقرار شعبه بانک توسعه تعاون را در نیکشهر یکی دیگر از اولویت‌ها بر شمرد و گفت: با توجه به اینکه این بانک هم در بحث اشتغال روستایی و عشایری و هم در بحث مشاغل خانگی یکی از بانک‌های عامل است، ضروریست برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و استفاده کامل از اعتبارات تخصیصی، بانک توسعه تعاون شعبه خود را در نیکشهر راه اندازی کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هم گفت: ایجاد ۲۸ هزار شغل تعهد سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ است که بزودی ابلاغ و بین دستگاهی تقسیم می‌شود.

حامد آرامش گفت: این مهم با هم افزایی و پیگیری و دغدغه مندی مسئولان، مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف مطمئنا محقق خواهد شد و ان شاءالله زمینه رشد و توسعه اشتغال استان را شاهد خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار