معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان:

حضور عوامل اجرایی بر اساس برنامه هفتگی است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: عوامل اجرایی، تربیتی و آموزشی مدارس مطابق جدول برنامه هفتگی در مدارس استان حضور یابند.

احمد آقامحمدی گفت: تمامی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی مربیان، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی و تمام دروس به شکل حضوری با رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط، استفاده مناسب از ماسک و تهویه کلاس‌های درس انجام شود.

او گفت: در صورت غیبت غیر موجه دانش آموزان، مطابق آیین نامه اجرایی و سایر مقررات مربوطه مدارس اقدام شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه‌ای با تأیید پزشک و رضایت والدین می‌توانند از بستر شاد، آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

آقامحمدی گفت: تبیین اهمیت و ضرورت آموزش حضوری، اطلاع رسانی جامع و اقناع اولیای دانش آموزان از طریق روابط عمومی ادارات، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، انجمن‌های اولیا و مربیان، رسانه ها، گروه‌های آموزشی، تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های شهری به گونه‌ای صورت گیرد تا ضمن کاهش نگرانی خانواده ها، زمینه برای حضور کامل دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

او گفت: انجمن اولیا و مربیان مطابق آیین نامه اجرایی در زمینه حمل و نقل و تردد دانش آموزان مدارس نسبت به ساماندهی سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان اقدام کنند.

آقامحمدی گفت: هرگونه برداشت وجه از محل پرداخت هزینه سرویس برای مدرسه و یا انجمن اولیا و مربیان و افزایش شهریه دانش آموزان مدارس غیردولتی ممنوع است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: با توجه به مدت زمان باقیمانده ازسال تحصیلی، ضرورت و الزامی برای تهیه پوشش متحدالشکل دانش آموزان نیست و نظارت بر پوشش مناسب و لباس دانش آموزان مطابق فصل پنجم آیین نامه اجرایی مدارس از جانب مدیران مدارس الزامی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان همدان گفت: هرگونه تغییر احتمالی در مفاد این بخشنامه و آموزش حضوری تابع مصوبات ستاد ملی کرونا است که در صورت تصمیم جدید، تنها از طریق وزارت آموزش و پرورش برای اجرا، ابلاغ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.