مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:شب گذشته نیروهای آتش‌نشان مستقر در کمپ گردشگری فدک اصفهان ۲۷ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند.

ابراهیم مطلبی گفت: شامگاه دوازدهمین روز فروردین امسال در کمپ گردشگری فدک، ۷۶۸ باب چادر مسافران نوروزی برپا شد و نیرو‌های آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۷ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند.

هر شب تعداد ۱۳۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی برای پوشش ایمنی مسافران در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای چادر‌های مسافران را می‌سنجند.

به گفته او شب گذشته باغ فدک، شب بی‌حادثه‌ای را پشت سر گذاشت همچنین به دنبال جاری شدن آب در زاینده‌رود و شور و شوق مردم در حاشیه این رود و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، اکیپ‌های غواصی سازمان آتش‌نشانی در حاشیه رودخانه مستقر شدند.

تعداد چادر‌های مسافران نوروزی شب گذشته در ورزشگاه امیریه ۵۴ باب بود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان می‌گوید در شبانه‌روز گذشته تعداد خودرو‌های اطفای حریق مستقر در نقاط پرترافیک شهر به همراه اکیپ‌های غواصی ۱۷ دستگاه با ۳۴ نیروی آتش‌نشان همراه با پنج خودروی گشت ایمنی مرتبط با ستاد نوروزی بود.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.