ماه رمضان از راه رسید و بوی بهار قرآن را در بهار طبیعت به بندگان هدیه کرد که همین امر موجی از توئیت های کاربران در فضای مجازی را به همراه داشت.

رمضان ماه میهمانی خدا است و عاشقان زیادی دارد. در این ماه خداوند با مهربانی و کرامت از بندگانش پذیرایی می‌کند و انسان روزه دار از همه جنبه‌های آن بهره می‌برد.

رهبر معظم انقلاب نیز درباره ماه رمضان فرموده اند: "این لذت معنوی را شما، بخصوص شما جوان‌ها با دل‌های پاک و نورانی خودتان چشیدید... این لذت را از دست ندهید و رها نکنید. از ظرفیت نماز‌های پنجگانه، تلاوت قرآن، مساجد، دعا‌های وارد، صحیفه سجادیه و غیر آن استفاده کنید، برای اینکه این طهارت و نورانیت ادامه پیدا کند."

به همین مناسبت کاربران فضای مجازی با هشتگ های ماه رمضان، رمضان کریم، ramadan2022 و رمضان مبارک به استقبال تنها ماهی که نامش در قرآن آمده رفتند.

توئیت ماه رمضان

توئیت ماه رمضان 2

توئیت ماه رمضان 3

توئیت ماه رمضان 4

توئیت ماه رمضان 5

توئیت ماه رمضان 6

توئیت ماه رمضان 44

توئیت ماه رمضان 54

توئیت ماه رمضان 43

توئیت ماه رمضان 23

توئیت ماه رمضان 654

توئیت ماه رمضان 5454

توئیت ماه رمضان 555

توئیت ماه رمضان 88

توئیت ماه رمضان 67


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
بعضیا روزه خاری می کنن ک آدم انتظار نداره، حال آدمو می گیرن آدم فکر می کنه تنهاست...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
« لَبَّیكَ الّلهُمَّ لَبَّیكَ، لَبَّیكَ لاشَریكَ لَكَ لَبَّیكَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلكَ، لاشَریكَ لَكَ لَبَّیكَ» خداوند جل جلاله را کرور کرور شکر سپاس که بر ما بندگان حقیرش منت گذاشت و عمری و توانی و توفیقی باز عنایت کرد و به این بنده حقیر فقیر کمترینش عنایت کرد و اجازه فرمود که به ضیافت میهمانی عظیم باشکوهش در ماه رمضان کریمش صادقانه برای جلب رضایتش ‫قربت الی الله ورود کنیم امید که همه روزه داران این ماهش را جزو روزه داران واقعی صادقش قبول و قرار دهد و از این ماه ضیافت باشکوه با عظمت غیر قابل وصفش موفق و پیروز سربلند بخشوده از گناهانمان بیرون بیاییم و در عید فطر خداوند جل جلاله به همه روزه داران واقعیش عیدی کریمانه اش را عنایت فرماید . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه . آمین یا رب العالمین .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
« لَبَّیكَ الّلهُمَّ لَبَّیكَ، لَبَّیكَ لاشَریكَ لَكَ لَبَّیكَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَكَ وَالْمُلكَ، لاشَریكَ لَكَ لَبَّیكَ» خداوند جل جلاله را کرور کرور شکر سپاس که بر ما بندگان حقیرش منت گذاشت و عمری و توانی باز عنایت کرد و به این بنده حقیر فقیر کمترینش عنایت کرد و اجازه فرمود که به ضیافت میهمانی عظیم باشکوهش در ماه رمضان کریمش صادقانه برای جلب رضایتش ‫قربت الی الله ورود کنیم امید که همه روزه داران این ماهش را جزو روزه داران واقعی صادقش قبول و قرار دهد و از این ماه ضیافت باشکوه با عظمت غیر قابل وصفش موفق و پیروز سربلند بخشوده از گناهانمان بیرون بیاییم و در عید فطر خداوند جل جلاله به همه روزه داران واقعیش عیدی کریمانه اش را عنایت فرماید . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .