استقبال خانواده‌ها از بازگشایی مدارس قابل قبول بوده است

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: سعی می‌کنیم در زمان باقی مانده سال تحصیلی مشکلات عقب ماندگی درسی دانش آموزان را برطرف کنیم.

صادق ستاری فرد گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها از امروز وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان را در تمام مقاطع پیش بینی کرد و بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده، استقبال خانواده‌ها نیز از این اتفاق خوب بوده است.

وزارت آموزش و پرورش تلاش می‌کند در کلانشهر‌ها خصوصا تهران موضوع سرویس مدارس را حل کند.

او گفت: سعی می کنیم در زمان باقی مانده سال تحصیلی بتوانیم مشکلات عقب ماندگی‌های درسی دانش آموزان را برطرف کنیم.

حضور نیافتن کادر آموزشی و دانش آموزان در مدارس و یا عدم بازگشایی مدارس طبق قوانین قابلیت پیگیری قانونی دارد و تمام موارد در آیین نامه اجرایی مدارس پیش بینی شده است.

او گفت: خوشبختانه تا این ساعت که همکاران ما در مدارس حاضر بوده اند و وضعیت خوبی را پشت سر گذاشته ایم. پیش بینی کردیم امروز هر نیروی اداری به ۵ مدرسه سرکشی کند و ضمن تقدیر از معلمین که در این ۲ سال شیوع کرونا سختی‌های فراوانی کشیده اند، نیاز‌ها و مشکلات مدارس را بررسی کنند تا با کمترین چالش، روند باز شدن مدارس به بهترین نحو اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۵:۰۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
چرا فقط یک ماه مانده که سال تحصیلی تمام شود باید بچه های ما یکسال عقب بمونن ما چطوری اطمینان حاصل کنیم که بچه کرونا نمیگیره چرا این تصمیم گرفته شده کتابها تمام شدن ولی بخاطر یک ماه بچه یکسال عقب بمونه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
رکورد دوباره کرونا در استرالیا و درخواست برای تعطیلی مدارس
آمار روزانه تعداد مبتلایان به کرونا برای اولین بار در جنوب استرالیا از شش هزار نفر گذشته و برخی مدیران خواهان تعطیلی موقت مدارس شده اند.
مسئولان مدیران دولت محترم منتخب مردمی و مسئولان ستاد ملی کرونا بی زحمت این تیتر خبری فوق رو جستجو کنید شایعه نیست واقعیست . بلا به دور .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
توی کلاس چه جوری 42نفر می‌کنند کنار هم چرا اخبار واقعی رو نمی‌گید کرونا بگیرند آموزش وپرورش چقدر براش مهمه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
کلا هرکاری در میهن ما به صورت چکشی یکدفعه انجام میشه مثلا اگر شروع سال تحصیلی را یکهفته بعد عید قرار میدادن تا میزان همه گیری کرونا به خاطر مسافرت های نوروزی مشخص میشد. وبعد گروهی می کردن نه اینکه در یک کلاس35نفر دان آموز بشینن. به کجا بر می خورد؟ من نمی دونم جان وروان مردم مهم تر هست یا اهداف عالیه حضرات!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
معلم ها سختی تحمل کردن جک می گید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامان ها نابود شدن با این آموزش مجازی و شاد مسخره .
آخرین اخبار