۳ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

رییس هیات مدیره موسسه خیریه اندیشه یاران محسنین گفت: بیش‌از سه هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

احمد شفیع زاده گفت: این موسسه در سال ۱۳۹۳ با شماره ثبت ۳۳۷۱۷با هدف کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه به ثبت رسید و فعالیت خود را به صورت قانونی آغاز کرده است.

او گفت: هم‌اینک این موسسه ۱۳۰ پایگاه در سیستان و بلوچستان دارد که بزودی به ۲۰۰پایگاه خواهد رسید و تعدادی شعبه هم در تهران و شهر‌های کشور فعال است.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه اندیشه یاران محسنین گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سیستان را تنگه احد کشور نامیدند و بر اساس مصوبات هیات امنا بیشتر فعالیت این موسسه در زمینه فرهنگی، اشتغالزایی، معیشتی و عمرانی در سیستان و بلوچستان بوده که تا کنون در این زمینه‌ها اقدامات بسیار خوبی در استان انجام داده است.

او گفت: با توجه به اینکه این موسسه در نظر دارد در حوزه فرهنگی شامل برگزاری کلاس قرآن، رقابت‌های قرآنی، اردو‌های زیارتی، کتابخوانی، پشتیبانی تحصیلی و کمک آموزشی فعالیت کند بنابراین خیران می‌توانند در این امر فرهنگی نیز مشارکت داشته باشند.

شفیع زاده گفت: این موسسه در زمینه معیشتی تا کنون اقدام به ذبح دام و توزیع آن در بین نیازمندان سیستان و بلوچستان کرده که این روند با حمایت‌های خیران همچنان ادامه دارد.

او گفت: در کنار تهیه لوازم ضروری نیازمندان شامل آبگرمکن، بخاری، پتو و کولر در زمینه تهیه جهیزیه برای نوعروسان به منظور تشویق جوانان به ازدواج تا کنون اقدامات خوبی در سیستان و بلوچستان انجام داده است.

رییس هیات مدیره موسسه خیریه اندیشه یاران محسنین گفت: همچنین کلاس‌های آموزش قبل و بعد از ازدواج به منظور بهبود مسیر زندگی خوب برای جوانان اقشار ضعیف جامعه در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

او گفت: این موسسه در حوزه تامین معیشت افراد نیازمند در سیستان و بلوچستان با توزیع آرد، پوشاک، کفش و پارچه لباس اقداماتی انجام داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار