فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۵ درصدی تردد‌های نوروزی در استان خبر داد.

سردارمرتضی میرزایی از ثبت بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد نوروز امسال در مازندران خبر داد گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد افزایش داشته است.

او از اسکان بیش از ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار نفر از مسافران نوروزی در استان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش ۲۲ درصدی تردد‌های درون شهری و ۵۲ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان بوده ایم.

برای برقراری امنیت و آرامش مردم و مسافران در تعطلات نوروز ۱۴۰۱ ضمن استفاده از تمام توان و امکانات انتظامی استان، بیش از ۱۰۰۰ نیروی کمکی بکارگیری شد.

به گفته سردار میرزایی علیرغم افزایش حجم مسافرت‌ها در استان مازندران با توجه به لغو مدودیت‌ها و بهبود شرایط کرونایی با تمهیدات ویژه ترافیکی و حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در استان نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است.

او می‌گوید: برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز طرح عملیاتی ظفر با هدف پیشگیری از جرائم در دو مرحله و در شهرستان‌های هدف به اجرا در آمد که در این راستا شاهد افزایش ۲۷ درصدی کشف سرقت، ۲۳ درصدی کشف کلاهبرداری ها، ۳۵ درصدی دستگیری سارقان، ۲۴۳ درصدی کشف جعل و ۱۵ درصدی دستگیری درگیری‌های منجر به چاقوکشی در سطح استان بوده ایم.

به گفته سردار میرزایی با تدابیر انتظامی صورت گرفته در روز طبیعت و همکاری‌های خوب مردم و مسافران نوروزی با پلیس هیچگونه حادثه ناگواری در استان به وقوع نپیوست از مردم و مهمانان نوروزی استان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.