مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از احیای هزار و ۱۰۷ فرصت شغلی در سال گذشته با فعالیت مجدد ۹۵ واحد صنعتی تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، خبر داد.

علی بهرامی زاده گفت: میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های دوباره فعال شده در خراسان رضوی، هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال بوده است.

او گفت: همچنین ۲۲ واحد صنعتی با مجوز اشتغال ۳۱۷ نفر در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیرفعال شدند که با این تعداد کل واحد‌های غیرفعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۲۷۶ واحد با مجوز اشتغال ۶ هزار و ۸۶۰ نفر رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از کل واحد‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، هزار و ۲۰۹ واحد کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت، ۷۴۲ واحد بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت و ۵۶۳ واحد بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت خود فعال هستند.

بهرامی زاده گفت: تاکنون از مجموع پنج هزار و ۶ قرارداد منعقده برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، ۲ هزار و ۶۳۳ هکتار واگذار شده که در آن ۲ هزار و ۷۹۰ واحد با اشتغال ۷۰ هزار و ۶۸۷ فرصت شغلی و ۵۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار