حجتالله ناصحی پور گفت: ۵۱ تذکر، ۲ اخطار و هفت تشویق نتیجه عملکرد بازرسیهای انجام شده بوده و هیچگونه شکایتی نیز در طول این مدت از مراکز اقامتی و پذیرائی و خدمات شهرستان از طرف گردشگران دریافت نشده که نشانه رضایت مندی مسافران از خدمات واحدهای اقامتی و پذیرائی است.
او میگوید: عواملی همچون تشدید نظارتها، تعهد مدیران تاسیسات گردشگری در ارائه خدمات با کیفیت، آموزش تخصصی کارکنان این حوزه و تنوع خدمات گردشگری زمینه ساز رضایت میهمانان نوروزی در بخش خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی شده است.
به گفته او، تسهیل در فرآیند سفر و تجهیز مقصد گردشگری پیش نیاز رضایتمندی گردشگران از خدمات تاسیسات اقامتی و پذیرائی بود که این امر نیز با اهتمام و هم افزائی دستگاههای عضو ستاد اجرائی خدمات سفر و اقداماتی از جمله اجرای طرح ترافیکی، ایجاد پارکینگهای موقت در مجاور ابنیه تاریخی، اجرای برنامههای فرهنگی و هنری، نور پردازی و مبلمان شهری و تامین امنیت انجام شد.