مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بیشترین تخلفات در استان مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا بوده است.

مرتضی مدنی گفت: از ۱۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه کنونی گشت بازرسی تعزیرات هزار و پنج مورد گشت در بازار استان انجام داده است که در این راستا ۴۵۰ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد ریال تشکیل شد که در حال بررسی است.

او گفت: در بازه زمانی مزبور از سازمان‌های نظارتی مختلف پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که هزار و ۱۷۸ پرونده مربوط به اتاق‌های اصناف بوده که از این تعداد به ۳۴۵ پرونده رسیدگی شده که میزان محکومیت آن‌ها ۵۵ میلیارد ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در این مدت ۳۲۳ پرونده تخلف نیز از سوی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به تعزیرات حکومتی استان ارسال و به ۱۰۰ مورد از این پرونده‌ها رسیدگی شده که میزان محکومیت آن‌ها ۴۶ میلیارد ریال بوده است همچنین در مدت مزبور ۱۲۸ پرونده تخلف نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تعزیرات ارسال شده که به ۷۵ مورد پرونده رسیدگی شده و میزان محکومیت آن‌ها ۷۸ میلیارد ریال بوده است.

مدنی گفت: همچنین از ابتدای فروردین ماه امسال ۱۴ واحد صنفی متخلف مهر و موم شده است که شامل واحد‌هایی از جمله نانوایی، عرضه مواد پروتئینی، واحد اقامتی، واحد اغذیه فروشی در پایانه مسافری و واحد خوارو بار فروشی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.