مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران مهاباد با کسب عناوین مختلف ملی و بین المللی در رشته‌های مختلف از جایگاه ممتاز و ویژه‌ای در ورزش استان برخوردار هستند.

 

سجاد بیرامی گفت: هیچ هفته و ماهی نیست که یکی از ورزشکاران این شهرستان در سطوح مختلف به عنوان و مقامی دست پیدا نکند که این امر نشان دهنده جایگاه بالای ورزش در میان مردم مهاباد است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یکی از دلایل بزرگ موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مهاباد همدلی و همبستگی بین مسئولان و حمایت همه جانبه آنان و اقشار مختلف مردم از ورزش و ورزشکاران بوده که در کمتر شهری در استان دیده شده است.

بیرامی گفت: کشف افراد با استعداد و شناسایی آن‌ها در سنین پایین و سپس هدایت، کنترل و ارزیابی آنان نقشی مهم در صعود به بالاترین سطح از مهارت و دستیابی به سکو‌های قهرمانی دارد، به طور مسلم رشد و توسعه در هر زمینه‌ای از جمله ورزش نیازمند امکانات در کنار برنامه است.

وی گفت: این اداره کل نیز تمام تلاش خود را برای تقویت زیرساخت‌های اماکن ورزشی و حمایت از ورزشکاران مهابادی به کار خواهد بست تا شاهد شکوفایی روزافزون آنان در رشته‌های مختلف باشیم.

وی گفت: در واقع یکی از رسالت‌های مهم وزارت ورزش، ارتقا و حفظ سلامت، افزایش طول عمر، کاهش هزینه‌های درمان و ترویج شادی و نشاط در جامعه است که این مهم در استان نیز دنبال می‌شود.

آیین تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی سال ۱۴۰۰ مهاباد که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.