پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۶ فروردین در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند
من کارت ملی هوشمند را ۲ سال پیش درخواست دادم، اما تا کنون به دستم نرسیده است، خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


درخواست متقاضیان برای فروش سهام عدالت
درباره فروش سهام عدالت گزارش تهیه کنید. قرار بود بعد از عید اعلام شود.


بازگشایی دانشگاه‌ها
سلام با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا و وزارت عتف همچنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از حضوری کردن مقطع کارشناسی خودداری می‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


تاخیر در تحویل خودروی سایپا
با سلام، در اطلاعیه پیش فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا، با تحویل یک ساله ثبت نام می‌کند، ولی بین ۱۵ تا ۲۲ ماه بعد تحویل می‌دهد. بررسی شود.


درخواست تبدیل وضعیت اساتید حق التدریس
سلام درباره تبدیل وضعیت اساتید حق التدریس گزارش تهیه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
با سلام بنده درخواست یک پیگیری فوری از وزارت کار دارم. شما می دانید که قانونی وجود دارد که هر سال باید آزمایش طب کار انجام دهیم. اکنون که ماه رمضان است آزمایش طب کار اجباری است و اگر انجام ندهید استخدام نشده و قرارداد نمی بندند. برای انجام طب کار شما باید 12 ساعت ناشتا باشید و چیزی نخورید و مراکز طب کار فقط از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر فعالند. یعنی اگر ناشتا باشید سحری نباید بخورید و و مثلا از ساعت 9:00 شب تا فردا ساعت حدود 8:00 که افطار است باید چیزی نخورید و خون هم می دهید و عملا باید روزه خود را باطل کنید. این جای تعجب دارد که وزارت کار هیچ تدبیری برای این مشکل بزرگ نکرده و روزه داران را به سختی میاندازد و مجبور به باطل کردن روزه می کند. وزارت کار می توانست یا موقت طب کار را در ماه رمضان اختیاری کند و اجازه قرارداد موقت بدون طب کار بدهد و یا مراکزی را بعد از افطار فراهم کند تا روزه داران به سختی نیافتند. این برای یک کشور اسلامی خجالت دارد که قانونی باشد که روزه داران بیخودی مجبور به ابطال روزه شوند. برای بنده این مشکل پیش آمده و هنگامی که مشکل را با شرکت و وزارت کار مطرح کردم گفتند اگر آزمایش ندهی قرارداد با تو بسته نمی شود و به عبارتی اخراجی و هیچ توجهی به اینکه بنده مجبورم روزه را باطل کنم نمی کنند. درخواست دارم به فوریت این مشکل رسیدگی و حل شود.
آخرین اخبار