سرپرست فرمانداری زرند گفت: لازمه اصلی جهت تحقق اهداف شعار امسال حمایت از سرمایه گذار و رفع موانع پیش روی تولید است.

سیدرضا حسینی نژاد در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز (کارخانجات واگن سازی)و مدیر کارخانه واگن سازی پلور سبز زرند گفت: معتقدیم کارخانه واگن سازی زرند میتواند در راستای تحقق منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در سال جدید نقش آفرینی کند.

او می گوید:  از هرگونه طرح توسعه کارخانه واگن سازی زرند حمایت جدی خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه مجموعه کارخانجات واگن سازی پلور سبز خصوصا در کارخانه واگن سازی زرند با دارا بودن کادری مجرب، متخصص، جوان و متعهد تا کنون نقش بسزایی در پیشرفت ناوگان ریلی شهری و برون شهری کشور داشته است، گفت: مهم‌ترین لازمه تحقق اهداف شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حمایت جدی از سرمایه گذاری و سرمایه گذاران و همچنین رفع موانع پیش روی تولید است.

حسینی نژاد کارخانه واگن سازی زرند را نماد خودباوری، خودکفایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی توصیف وگفت: کارخانه واگن سازی زرند در چندسال اخیر با وجود تمامی تحریم‌های ظالمانه علیه میهن و ملت اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون استعداد‌های نهفته جوانان و متخصصان در این کارخانه هستیم.

به گفته‌ او، نماد خودباوری یعنی اینکه جوانان متخصص، متعهد و برومند زرندی در کارخانه تولید واگن پلور سبز زرند، موفق به طراحی و ساخت دستگاه تهویه واگن با کیفیت بسیار بالاتر از مشابه خارجی شدند که به دلیل تحریم ها، واردات دستگاه مدنظر به طور کلی متوقف شده بود و امروز کارخانه واگن سازی زرند آمادگی دارد تا این دستگاه را در کشور به تولید انبوه برساند.

سرپرست فرمانداری زرند می‌گوید: علاوه بر ساخت واگن‌های مسافربری، طراحی و بومی سازی واگنت حمل مواد معدنی در استان کرمان، واگن حمل غلات و واگن‌های باری لبه بلند معدنی در کارخانه واگن سازی زرند نماد خودکفایی و تکیه بر توان داخلی است.

حسینی نژاد با بیان اینکه معتقدیم کارخانه واگن سازی زرند می‌تواند در سال جدید گام‌های جدید و بلندتری در راستای تحقق منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری بردارد، گفت: خارج شدن این کارخانه از تولید تک محصولی (واگن‌های مسافربری) زمینه ساز پیشرفت شهرستان و درآمد پایدار برای کارگران شده است که ان شاالله با حمایت‌های جدی دستگاه‌های اجرایی شاهد اقدامات جدید و توسعه روز افزون مجموعه باشیم.

شیخ طاهری مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز ضمن تبریک سال نو و انتصاب ایشان به عنوان فرماندار جدید زرند گزارشی از عملکرد این شرکت را بیان و خواستار حمایت بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی از مجموعه واگن سازی زرند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار