مسئول اداره تعاون اداره آموزش و پرورش کرمانشاه از اسکان ۳۲ هزار و ۵۸ گردشگر نوروزی در مدارس و خانه معلم کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

منوچهر احمدی زاده گفت : از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ اسکان‌های آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌سازی شدند و تا ۱۲ فروردین سال جاری مکان‌های تهیه شده در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

به گفته مسئول اداره تعاون اداره آموزش و پرورش کرمانشاه تعداد ۶ هزار و ۹۰۹ خانوار و به عبارتی ۳۲ هزار و ۵۸ نفر تا روز ۱۲ فروردین ماه در اسکان‌های نوروزی آموزش و پرورش مستقر شدند.

در مدت زمان سپری شده از تعطیلات ۸۳ هزار و ۳۵۱ نفر در آمار نفر روز ثبت شده‌اند که مجموعاً در ۱۰۸ مدرسه، خانه معلم‌های استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

طبق روال هرساله اولویت برای اسکان‌های نوروزی تهیه شده از سمت آموزش و پرورش با خانواده‌های فرهنگی بوده و سپس در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرند و از طریق ارائه کارت شناسایی امکان اسکان در مکان‌های تهیه شده را پیدا می‌کنند.

اسکان‌هایی که برای مسافران در مدارس و اردوگاه‌ها آماده شده بودند پس از تعطیلات نوروزی یعنی از روز ۱۳ فروردین ماه جمع‌آوری شدند و مسافرانی که قصد اقامت بیشتری را داشتند در خانه‌های معلم اسکان داده شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.