دانشجویان متقاضی خوابگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه خوارزمی شنبه، ۲۰ فروردین برای نام نویسی غیرحضوری اقدام کنند.

با توجه به اطلاعیه‌های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص از سرگیری آموزش حضوری، ضروری است دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق اولویت بندی (مقطع و رشته تحصیلی) آموزش دانشگاه، قبل از مراجعه حضوری (در تاریخ فوق) مراحل زیر را با دقت به صورت سیستمی انجام داده تا پس از حضور، تخصیص خوابگاه به دانشجو با سهولت انجام پذیرد.

 قبل از ورود به مراحل نام نویسی خوابگاه، این نکات یادآوری می‌شود:

۱. تخصیص خوابگاه فقط بر مبنای حضور طبق اطلاعیه‌های آموزشی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

۲. ارائه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده ورودی ۱۳۹۹ و۱۴۰۰ در تهران با توجه به اطلاعیه دانشگاه در دفترچه آزمون سراسری امکان پذیر نخواهد بود.

۳. اجاره بهای خوابگاه در نیمسال دوم ۱۴۰۰ به صورت ترمی محاسبه می‌شود و نام نویسی ساکنان خوابگاه نیمسال اول ۱۴۰۰ منوط به پرداخت اجاره بهای ترم قبل از طریق برنامه گلستان است.

۴. کارت واکسن باید توسط دانشجو در برنامه گلستان بخش آموزش بارگذاری شود.

۵. شرایط نام نویسی دانشجویان کارشناسی در همین سایت اعلام خواهد شد.

۶. اجاره بهای خوابگاه برای دانشجویان پردیس و اتباع خارجی غیر بورسیه در صورت صدور مجوز اسکان، به صورت آزاد به مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان (بابت یک ترم) محاسبه و دریافت می‌شود.

دانشجویان برای اطلاع از مراحل نام نویسی خوابگاه به اینجا مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.