مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۷ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام چرا آزمون آموزش و پرورش در این تاریخ برگزار می‌شود؟ برگزاری این آزمون مصادف با عید نوروز و ماه مبارک رمضان شد که برای تمامی اشخاصی که روزه دار هستند امکان مطالعه مناسب وجود ندارد پس لطفاً این انتظار را از مسئولین داشته باشید که بتوانند با برنامه ریزی بهتر پس از برگزاری آزمون در تیرماه در زمان باقی مانده تا ماه مهر شرایط را برای کارمندان جدید آموزش و پرورش مهیا کنند.


با وجود اینکه ما در روستای ولنده سفلی شهرستان ارومیه بیش از ۵۰۰ خانوار ساکن هستیم آب بسیار ضعیف و کم فشار دارد و حتی نمی‌توان با آن چای درست کرد. خواهش می‌کنم صدای مارا به گوش مسئولات برسانید.


سلام چگونه در تنها مدرسه متوسطه اول شهر کهریزک با توجه به اینکه بیش از ۵۰۰ دانش آموز دارد در هر کلاس با ۴۰ دانش آموز دایر شده، در حالیکه فضا و ظرفیت مدرسه برای ۳۰۰ دانش آموز است؟ لطفا پیگیری کنید.


سلام. با توجه به زلزله سال گذشته در شهرستان کوهرنگ و سردسیر بودن منطقه و اینکه تعداد زیادی منزل مسکونی در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ تخریب کامل صورت گرفته و با وجود مجوز هیچ اقدامی به منظور ساخت این منطقه صورت نگرفته است.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار