معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام بیش سه هزار و ۶۰۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

بهمن روشنی گفت : طرح سلامت نوروزی از یکم الی ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان کرمانشاه انجام شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در طرح سلامت نوروزی در امسال در سطح بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان کرمانشاه سه هزار و ۶۷۵ عمل جراحی به ثبت رسیده است.

در این ایام بیمارستان طالقانی با هزار و ۸۰۷ مورد و بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب به ترتیب با ۳۵۹ و۲۲۴ مورد، بیشترین تعداد اعمال جراحی را به انجام رسانده‌اند.

بیمارستان طالقانیمرکز ترومای استان کرمانشاه

خسرو فرهادی گفت : بیمارستان طالقانی به عنوان مرکز ترومای استان کرمانشاه همچون سنوات گذشته در ایام نوروز فعال بوده و اقداماتی را در این ایام به مردم ارائه داده است.

به گفته رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروزی بیش از یک هزار و ۸۰۰ عمل جراحی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه انجام گرفته است، در این ایام تعداد ۲ هزار و ۹۲۱ نفر به این بیمارستان مراجعه نمودند که ۲ هزار و ۶۵۱ نفر از آنان مراجعه کنندگان به بخش اورژانس بوده‌اند.

تمامی بخش‌های بیمارستان ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، خون و آنکولوژی، جراحی عمومی، اتاق عمل، فک و صورت و جراحی پلاستیک در نوروز فعال و ضریب اشغال تخت بخش‌های ویژه ۱۰۰ درصد بوده است.

در کل ایام نوروز امسال متخصصین جراحی عمومی، هوشبری و طب اورژانس مقیم ۲۴ ساعته و متخصصین ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب و رادیولوژی آنکال ۲۴ ساعته بوده‌اند.

تعداد هفت هزار و ۸۹۰ مورد عکسبرداری رادیولوژی، ۲ هزار و ۴۲۳ مورد سی. تی. اسکن و ۴۲۱ مورد سونوگرافی از مراجعین سرپایی و بستری به عمل آمده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.