بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع درماه مبارک رمضان در محلات ومناطق مختلف کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه‌ها با محوریت ماه مبارک رمضان در زمینه‌های متنوع ورزشی تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، گردشگری و مذهبی طراحی شده و مخاطب آنها، اقشار مختلف جامعه و گروه‌های متنوع سنی است.

مجتبی شاهمرادی می‌گوید برخی از این برنامه‌ها عبارتند از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ویژه آقایان و بانوان با نام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، روخوانی و تفسیر نهج‌البلاغه در باغ‌های بانوان مناطق مختلف، برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم، اجرای مراسم سحوری خوانی، بازدید از امامزادگان اسماعیل، جعفر و هارون ولایت و تکایای تخت فولاد، برگزاری مراسم شب‌های قدر با مشارکت شهروندان، برگزاری آیین مناجات‌خوانی و دعای ابوحمزه ثمالی ازجمله این برنامه هاست.

همچنین از دیگر برنامه‌های این سازمان، تولید و انتشار بیش از ۲۰ اثر رسانه‌ای با محوریت مناجات، طراحی و پخش برنامه تلویزیونی بهشت اجابت با محوریت معرفی مشاهیر تخت فولاد و برنامه‌های متعدد دیگر که هر کدام به صورت جداگانه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گفته او در طراحی و اجرای این برنامه‌ها تلاش شده است تا سلیقه‌های رده‌های مختلف سنی در نظر گرفته شود و برنامه‌هایی جذاب و حاوی محتوای ارزشی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.