دریافت ۱۱۰۰ پروانه وکالت پایه یک در اصفهان

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت:در استان بیش از ۱۱۰۰ نفر پروانه وکالت پایه یک و حدود ۵۰۰ نفر پروانه کارآموزی وکالت از مرکز وکلای قوه قضاییه دریافت کرده‌اند.

صلواتی گفت: در حال حاضر در استان اصفهان در حوزه وکالت، بیش از ۱۱۰۰ نفر پروانه وکالت پایه یک و حدود ۵۰۰ نفر پروانه کارآموزی وکالت از مرکز وکلای قوه قضاییه دریافت کرده‌اند. کارآموزان مرکز وکلای قوه قضاییه پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی به ۱۸ ماه دوره کارآموزی را سپری کرده و پس آن با شرکت و قبولی در آزمون اختبار پروانه پایه یک وکالت دریافت خواهند کرد.

به گفته او همکاران ما در سراسر استان به‌صورت روزانه در واحد‌های ارشاد و معاضدت دادگستری‌ها مستقر هستند و به‌صورت رایگان خدمات مشاوره حقوقی را به شهروندان ارائه می‌کنند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه می گوید از آذرماه سال ۱۳۹۹ به طور رسمی سامانه مشاوره تلفنی ۱۲۹ مرکز وکلای قوه قضاییه در استان اصفهان آغاز به کارکرده است تا شهروندان به سهولت قادر به طرح سؤالات حقوقی خود باشند.

پارسال مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان مفتخر به ارائه بیش از ۷۰ هزار جلسه مشاوره رایگان برای مراجعان به واحد‌های ارشاد دادگستری‌های سراسر استان بوده است؛ همچنین از طریق سامانه ۱۲۹ نیز بیش از ۲۰ هزار مورد مشاوره تلفنی به شهروندان عزیز ارائه شده است.

در سال ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ مجموعاً بیش از ۳۰۰ پرونده معاضدتی و بیش از ۲۰۰ پرونده تسخیری توسط وکلای مرکز بر عهده گرفته شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.