مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سال قبل بیش از چهار میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۳۰ تماس با سامانه ۱۱۸ مخابرات استان برقرار و به ثبت رسید.

آزاد حکمت گفت:سال قبل بیش از چهار میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۳۰ تماس با سامانه ۱۱۸ مخابرات استان برقرار شد که از کل تماس‌های گرفته شده به سه میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۰۴ مورد آن پاسخ داده شده است،

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۵۱۷ هزار و ۲۵۰ شماره در سامانه ۱۱۸ استان کردستان وجود دارد که ۲۷ هزار و ۲۰۳ شماره آن در قالب شماره‌های مشاغل به ثبت رسیده است.

او می گوید:مدت زمان پاسخگویی اپراتور‌های ۱۱۸ مخابرات کردستان به مشتریان کمتر از ۲۰ ثانیه و در حد مطلوب می باش،هم چنین زمان انتظار برای پاسخ به تماس‌ها نیز کاهش قابل توجه‌ای داشته است.

حکمت می گوید: اپراتور‌های ۱۱۸ در استان تلاش دارند به بهترین نحو اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنان قرار داده و خدمات قابل قبولی داشته باشند.

مدیر مخابرات منطقه کزدستان گفت: شماره‌های واگذاری شده تلفن ثابت پس از فعال شدن در سامانه ۱۱۸ استان ثبت خواهد شد و دارندگان شماره تلفن‌های مرتبط با مشاغل در صورت تمایل باید جهت ثبت درخواست خود در سامانه ۱۱۸ به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.